10 Temmuz 2013 Çarşamba

Tartıl(ma)sak!




Kilo hikayem biraz uzun. Küçükken çok zayıfmışım. Ergenlikte kilo aldım. Sonrasında bir verdim bir aldım derken bir yazın sonunda bir baktım, 3 ayda 8 kg almışım. 8-o Yaz boyu hiç tartılmadan anne yemeklerine yumularak eve kapanırsam olacağı budur tabii. >:/ Neyse, yaz sonunda görünce tabii durumu bende bir ampul yandı. Az buçuk bir şeyler biliyordum tabii diyetle ilgili, biraz da mesleğim dolayısıyla, geriye kalanı da tamamlamak zor olmadı. Gereken gazı ve pes etmememe potansiyelini de Kadınlar Klübü Cuma Zayıflama Yarışması Diyet Grupları ile bulunca gerisi çorap söküğü gibi geldi ve 13 kg verdim. Bakmayın aslında rakam yüksek gibi ama çok uzun vadede verdim. Çünkü her şey tammış gibi yazdıysam da iş yine bende bitiyor ve ben o kadar uzun vadeli diyet yapabilen birisi değilim. :) O sebeple çok uzun sürdü aslında bu kiloyu vermem, ayda ortalama 2 kilo gibi verdim ama vermiştim yani, memnundum halimden. :)) Sonrasında 1 sene kadar 3 aşağı 5 yukarı korudum kilomu ancak sonra bir baktım o aşağı kısmı kaybolmuş ve ben direkt 5 yukarı kısmındayım. :) Şu anda 5 kilo almış vaziyetteyim. :( Kadınlar klübüne dönemiyorum. :( Ben de madem blog açtım, bu işi burdan devam ettireyim istedim. ;) Bu 5 kilodan çok daha fazlasını vermek istiyorum. O zaman da hedefime bir 10 kilo kala bırakmıştım zaten diyeti. Şimdi, ramazanın başlangıcıyla birlikte 13,1 kg dan başlıyorum. Hedef  0. Ne kadar sürede veririm, ne kadar sürede biter bu yolculuk bilemiyorum ama buraya da haftada bir güncelleme yazısı girmeye çalışacağım. ;)

13,1 kg.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder