22 Kasım 2013 Cuma

My Boyfriend Does My Makeup (Michelle Phan)

Merhaba. :)
Nasılsınız? Benim şu anda yüzüm gülüyor, sebebi de aşağıdaki video. ;) Muhakkak duymuşsunuzdur youtube daki 'Erkek arkadaşım bana makyaj yaparsa' vs tarzındaki tagları. Açıkçası ben duymuştum ama hiç birini izlememiştim. Aşağıdaki video da az önce tesadüfen rastgeldi. [Sanırım güzel bir kanal keşfetmiş de oldum bu sayede. ^.^ Ve izleyici sayısına bakarsak kanalı en son ben duymuşum. :)) ] Çiftimiz birbirinden tatlı, birbirinden sempatik. ^.^ Özellikle erkeğin makyaj yaparken ki yüz ifadeleri çok eğlendirdi beni. :)) Benim bu konseptte izlediğim ilk ve tek video olduğu için ben çok eğlendim izlerken ve paylaşmak istedim. ;) İyi seyirler. :)

4 yorum:

  1. Ayy cok guldum :) esime denetmem lazim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim çok eğleneceksinizdir. ^.^ Hatta bence siz de videoya alın, illa internete vermek gerekmiyor, ilerde çocuklara torunlara göstermek için harika bir anı bence. ;))

      Sil
  2. çok keyif aldım izlerken :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim sizin de keyif almış olmanıza. ^.^

      Sil